Kaj morate vedeti o oglaševanju na Facebooku, preden se ga lotite? Poglejmo si podrobneje, kaj je pomembno za ustvarjanje in upravljanje uspešnih kampanj na tej platformi. Ustvarjanje kampanje Preden začnete, je pomembno, da razumete svoje cilje in naloge. Ali želite povečati obisk spletne strani? Pridobiti nove kontakte? Povečati prodajo? Ko veste, kaj je vaš glavni…
Vsebinski marketing je načrtno pripravljena oglaševalska metoda ustvarjanja in posredovanja kakovostne ter relevantne vsebine. Namen tako pripravljene vsebine je pritegniti točno določeno ciljno skupino, s tem pa dosegati različne zastavljene komunikacijske in poslovne cilje. Glede na to, da smo izraz vsebinski marketing prevedli iz angleške ustreznice (content marketing) je razumevanja in definicij tega pojma veliko….
Področje oglaševanja je v zadnjih letih ali desetletju doživljalo korenite in izjemno hitre spremembe. Spremenil se je sam trg, spremenil se je način doseganja ljudi, močno je napredovala tehnologija, katero se oglaševanje lahko poslužuje, korenito pa se je spremenil tudi sam potrošnik. Google se kot eden izmed največjih igralcev na tem področju teh sprememb še…
Oglaševanje na spletu oziroma spletno oglaševanje je eden izmed ključnih elementov oglaševalske kampanje. Oglaševati na spletu ali ne je pravzaprav vprašanje tipa: biti ali ne biti. V realnosti se namreč večkrat izkaže, kako te preprosto ni, če kot posameznik ali podjetje ne poskrbiš za učinkovito oglaševanje na spletu. Danes spletno oglaševanje zajema širok spekter dejavnosti…