Google remarketing ali Googlovo ponovno oglaševanje
| Članek je bil prebran 2.138 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Področje oglaševanja je v zadnjih letih ali desetletju doživljalo korenite in izjemno hitre spremembe. Spremenil se je sam trg, spremenil se je način doseganja ljudi, močno je napredovala tehnologija, katero se oglaševanje lahko poslužuje, korenito pa se je spremenil tudi sam potrošnik.

Predavatelj o marketinguGoogle se kot eden izmed največjih igralcev na tem področju teh sprememb še kako zaveda. V preteklih letih je vseskozi razvijal in dopolnjeval svoje storitve, oglaševalcem pa je kri po žilah gotovo močno pognala storitev remarketinga oziroma ponovnega oglaševanja ali ponovnega »targentiranja« potencialnih kupcev. Remarketing pomeni natanko to, kar izpoveduje že sama beseda – torej oglaševalcem se ponuja izjemna priložnost, da na tak način ponovno dosežejo vse tiste, katere ob njihovem prvem obisku spletne strani niso uspeli prepričati. In roko na srce, takšnih obiskovalcev, ki bi jih povsem prepričali za nakup že ob prvem obisku vašega spletnega mesta, je zelo veliko. Le majhen delež ljudi se namreč odloči za nakup že takoj ob prvem obisku določene spletne strani. Veliko bolj pogosta je temeljita raziskava trga in preverjanje izdelkov, kar pomeni, da bo uporabnik po ogledu vaše strani po veliki verjetnosti pogledal tudi spletne strani vaše konkurence.

Tudi odločitve za nakup se povečini ne sprejemajo hipno, temveč potrebuje uporabnik zanje čas in premislek. In tukaj se v polnosti pokaže potencial Google remarketinga – z njim namreč lahko dosegate uporabnike medtem, ko ti brskajo po povsem drugih straneh. V tistih ključnih trenutkih odločanja za nakup, jim lahko s pomočjo remarketinga ponudite posebne ugodnosti ali popuste za iskani izdelek in na tak način pridobite njihovo pozornost ter jih prepričate, da so ravno vaši izdelki vredni njihovega zaupanja.

© 26. 04. 2024 - turkish-embassy. Optimizacija spletnih strani.