Kako se znebiti nezaželene spletne pošte?
| Članek je bil prebran 982 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Količina spletne pošte, ki prispe v posameznikov predal narašča. Pa ne na račun želene pošte in želenih elektronskih sporočil, temveč predvsem na račun nezaželenih sporočil. Večinoma gre za sporočila promocijske in prodajne narave, različne akcijske ponudbe in novičnike medijev, na katere ste se v preteklosti naročili (in tudi določili kako pogosto jih želite prejemati v svoj elektronski predal), a so medtem že izgubili svojo relevantnost za vas.

Kaj je spletna pošta in katera spletna pošta je nezaželena?

Spletna pošta se nanaša  na vsa elektronska sporočila, ki na dnevni ravni prihajajo v posamični poštni predal. Obsega sporočila osebne in poslovne narave, ki so vsa zaželena, saj se jih pričakuje. Ob teh, pa v poštni predal prihajajo tudi novičniki, RSS feedi in reklame iz najrazličnejših kanalov.

Kam prihaja več neželene pošte, v osebni ali službeni poštni predal?

Tukaj je potrebno poudariti, da je najboljša praksa ločiti osebni poštni naslov od službenega in da je najbolje ohraniti poštne predale ločene. Na ta način se posamični poštni nabiralniki ne polnijo tako hitro, kot bi se sicer, pa tudi manj možnosti za napake je. Tako se vam ne bo zgodilo, da bi sporočilo osebne narave poslali svojemu poslovnemu partnerju. Tako lahko imate svoj osebni poštni naslov na gmailu (imepriimek@gmail.com), poslovni e-mail pa je lahko na svoji domeni (imepriimek@imepodjetja.com). Na količino neželene pošte vplivate sami. Pogosteje kot se naročate na RSS feede in pogosteje kot puščate svoj naslov raznim medijem, ponudnikom storitev ipd, več neželene pošte bo prihajalo v vaš poštni predal. Dober način ohranjanja osebnih in poslovnih poštnih predalov ‘čistih’ je, da si omislite povsem ločen poštni predal (info@imepodjetja.com/gmail.com ali kontakt@imepodjetja.com/gmail.com, v katerega se bodo stekala povpraševanja, ponudbe, promocije itd.

Spam filter

Ponudniki internetnih storitev so zaradi neizmernih količin oglasnih sporočil razvili nove načine filtriranja prihajajočih elektronskih sporočil. Slednje pomeni poseben filter, ki je s pomočjo pametne tehnologije, ki stoji za njim, sposoben prepoznavanja in izločanja neželene pošte.  Vi pa se lahko medtem osredotočite na za vas pomembne stvari.

© 01. 05. 2024 - turkish-embassy. Optimizacija spletnih strani.