Oglaševati z in na Facebooku
| Članek je bil prebran 705 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Facebook je priljubljeno družbeno omrežje, ki močno bogati možnosti oglaševalcev na področju socialnih omrežij. Oglaševanja na Facebooku se lahko lotimo sami ali pa to delo prepustimo kateremu izmed specializiranih ponudnikov te storitve. Če se oglaševanja lotimo na lastno pest, potem je dobro, da se vsaj malo spoznamo na možnosti in orodja, ki nam jih nudi ta platforma. Izdelava oglasa in spremljanje oglaševalske akcije mora biti opravljeno na pravi način, drugače smo svoj denar vrgli dobesedno skozi okno. Pa si poglejmo, kako se oglašuje na FB.

facebookZa postavitev in gostovanje FB profila podjetje platformi ne plača nič, plača pa se oglaševanje. Podjetje tako plača vsakič, ko uporabnik klikne na oglas (pey-per-clic) ali pa, ko se mu oglas prikaže (pay-per-impressions). Pri FB oglaševanju izberemo dnevni proračun in časovne okvirje prikazovanja oglasov. Oglaševalec se lahko odloči, da bo oglas oglaševal vsak dan ali pa le na izbrane dni. Pri izdelavi oglasov je dobro upoštevati nekaj osnovnih nasvetov.

Kako izdelamo FB oglas?

Izdelava oglasa je iz tehničnega vidika enostavna. Najprej izberemo naslov, nato z nekaj stavki povemo sporočilo oglasa (oglaševalski tekst), mu dodamo atraktivno sliko, ki vsebinsko povzema oglas in uporabnike pritegne, da kliknejo nanj. Klik na oglas uporabnika običajno preusmeri na spletno stran podjetja, ki oglašuje, zato je predpogoj za FB oglaševanje tudi lastna spletna stran podjetja. Dober FB oglas je tak, da v samo stavku ali dveh uspe pritegniti pozornost in naklonjenost ciljne populacije, ki smo jo določili. Uporabniki po kliku na tak oglas na spletni strani lahko pregledujejo detajlno ponudbo podjetja. Da bo oglas uporabnika pritegnil, da klikne nanj, naj oglas vsebuje katero izmed glagolov za aktivnost: preveri (ponudbo), pobrskaj (po galeriji izdelkov), oglej si (ponudbo), najdi (najbližjega ponudnika), ipd. Za slovenski trg je priporočeno, da oglaševalec plača nekje med 0,14 in 0,25 dolarja na klik na oglas ter me 6 in 11 centi dolarja na prikaz. Poleg samega oglasa je dobro, da ima podjetje izdelano tudi FB stran podjetja, kjer je objavljen logo ter vse informacije o ponudbi podjetja.

© 20. 11. 2017 - turkish-embassy. Oglaševanje.