Ko je dovolj dobro le odlično
| Članek je bil prebran 1.611 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Pri nekaterih stvareh v življenju preprosto ne gre varčevati. Ena izmed takšnih je gotovo področje digitalnega sveta, kjer se vložen trud in strokovnost pri rezultatih na dolgi rok še kako pozna. Tega se še kako dobro zaveda tudi Marko Matić, strokovnjak za vse, kar diši po digitalnem, ki se že vrsto let ukvarja s spletno analitiko, digitalnim oglaševanjem, spletnimi iskalniki in tudi v zadnjem času vse bolj pomembnim mobilnim oglaševanjem. Na vseh področjih se seveda spremembe odvijajo s svetlobno hitrostjo, zato je še kako pomembno, da so profesionalci z zadnjimi novostmi na tekočem. Marko Matić se je že od nekdaj zanimal za novosti in izboljšave oziroma najraznovrstnejše inovacije na področju tehnologije in ravno ta radovednost navadno loči povprečne od odličnih. Marko Matić gotovo sodi v zadnjo skupino.

optimizacijaDoslej je Marko Matić sodeloval že pri najrazličnejših projektih. Na področju spletne analitike se posveča naprednejši analitiki, kar obsega multi channel analizo, Google Experiments, funnels, goals, custom dashboard in na primer advanced segments, prav tako pa mu ni tuje osnovno poznavanje orodij Flurry.

Marko Matić se lahko pohvali tudi z večletnimi izkušnjami na področju spletnega oglaševanja. Tako je poznavalec SEM (SEO in Google AdWords), medijskega planiranja in Facebook oglaševanja. Doslej je delal že pri dveh digitalnih agencijah, pri katerih je bil zadolžen tudi za večje in pomembnejše račune.

Kot strokovnjak za mobilno oglaševanje je bil doslej odgovoren za izgradnjo mobilne mreže, hkrati pa je izvajal in realiziral tudi mnoge mobilne kampanje. Obvlada tudi vse naprednejše možnosti oglaševanja v okviru Google Adwords, kamor sodi na primer ponovno oglaševanje (remarketing), conversion optimizer,… Skratka, če iščete vsestranskega profesionalca, potem je Marko Matić prava odločitev!

© 19. 04. 2024 - turkish-embassy. Optimizacija spletnih strani.