Tekmovanje za evropski avto leta 2019
| Članek je bil prebran 683 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Tekmovanje za evropski avto leta (European Car of The Year oz. krajše ECOTY) je eno izmed tekmovanj, ki ga proizvajalci avtomobilov vsako leto težko pričakujejo, saj pridobljene nagrade močno odmevajo tudi v javnosti in pritegnejo pozornost morebitnih kupcev. So tudi garancija kvalitete, dvignejo pa tudi zaupanje v samo znamko.

Gre za mednarodno nagrado, ki se jo je pričelo podeljevati leta 1964 na pobudo avtomobilizmu posvečenih revij in časopisov iz vse Evrope. Trenutno nagrado podeljuje komisija sestavljena iz italijanske revije Auto, britanske revije Autocar, španske revije Autopista, nizozemske revije Autovisie, francoske revije L’Automobile Magazine in švedske revije Vi Bilägare. Komisija je, če pogledamo še nekoliko podrobneje, sestavljena iz novinarjev, specializiranih za pisanje o avtomobilizmu v Evropi.

Kriteriji izbire

Tekmovanje ni razdeljeno na različne kategorije, kot je to morda praksa pri drugih nagradah, temveč se izmed vseh prijavljenih znamk oz. avtomobilov izbere samo enega zmagovalca. Pomembno je samo, da je avto, ki ga znamka prijavi na tekmovanje prišlo na trg vsaj dvanajst mesecev prej. Prijavijo se lahko tudi neevropski avti, ki pa morajo biti v prodaji v vsaj petih Evropskih državah in morajo na letni ravni prodati vsaj 5.000 vozil.

Komisija izbere med vsemi prijavljenimi sedem najbolj prepričljivih kandidatov. Pri tem upoštevajo naslednje kriterije: obliko, udobje, ekonomičnost, odzivnost vozila, funkcionalnost, okoljska ustreznost, zadovoljstvo ob vožnji in ceno.

Kako izberejo končnega zmagovalca?

Vsak član komisije ima na voljo 25 točk, ki jih porazdeli med finaliste. V letu 2018 se je na tekmovanje prijavilo 38 kandidatov in med sedem finalistov je prišel tudi Citroënov najnovejši ambasador, Citroën C5 Aircross. Zanj je podjetje prejelo že več kot 1500 naročil. Prepričuje s svojim videzom športnega terenca, obliko in številnimi inovacijami (hidravlično vzmetenje, modularna notranjost, tehnologije za pomoč pri vožnji itd.).  Več o vozilih Citroën in sistemih za pomoč pri vožnji pa tukaj.

Pred nekaj dnevi so v Ženevi razglasili zmagovalca, zmagal je Jaguar I-Pace, omenjeni Citroën C5 Aircross pa je tudi bil zelo blizu in je pristal na tretjem mestu.

 

© 03. 05. 2024 - turkish-embassy. Optimizacija spletnih strani.