Mobilno oglaševanje – kaj morate vedeti?
| Članek je bil prebran 143 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Mobilno oglaševanje mora biti danes eden izmed pomembnejših delov spletnega oglaševanja nasploh. To, da je uporaba mobilnih naprav med uporabniki vse pomembnejša, ni več skrivnost, mnogi oglaševalci pa še vedno ne upoštevajo v celoti dejstva, da mobilne naprave zaradi tega postajajo eden izmed ključnih medijev. Večina izmed nas si tako življenja brez mobitela sploh več ne zna predstavljati, mobilne naprave pa danes uporablja zelo širok segment populacije (od otrok pa do starostnikov). Večina ljudi, ki uporablja mobilne naprave prizna, da večji del te uporabe porabijo za mobilno dostopanje do spleta. Potrošniki se tako zaradi mobilnega interneta obnašajo drugače, kot so se – oglaševalci pa morajo temu gibanju in spremembam čim bolj natančno tudi slediti. V samo dveh letih je porast v uporabi mobilnih naprav ogromen – uporaba mobilnih naprav se je povečala za okoli 26 %, predvsem na račun manjše uporabe namiznih naprav. Odstotek oziroma delež uporabe tablic v preteklih dveh letih ostaja bolj kot ne enak. Pri tem je najpomembneje razumeti predvsem eno – potrošniki oziroma uporabniki mobilnih naprav se na mobilnih napravah vedejo drugače kot na namiznih računalnikih. To pa je seveda potreba upoštevati tudi pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti na spletu. Pa si poglejmo nekaj najbolj pomembnih dejstev o mobilnem oglaševanju in uporabi mobilnih naprav.

w3b siEna izmed najpomembnejših stvari je….

Hitrost nalaganja spletne strani! Večina niti pomislila ne bi, da je od tega v tolikšni meri odvisna uspešnost neke blagovne znamke oziroma podjetja. Hitrost nalaganja spletnih strani se seveda razlikuje tudi med posameznimi kraji v Sloveniji, pri čemer je Kranj najhitrejši, Izola pa najpočasnejša pri nalaganju, vendarle pa raziskave kažejo, da obstaja pomembna povezava med časom nalaganja spletne strani in zapustno stopnjo strani. Dlje, kot torej traja, da se vaša spletna stran naloži, večja je verjetnost, da uporabnik vmes že obupa in stran preprosto zapusti. Glede na to, da še vedno veliko spletnih strani ni prilagojenih mobilnim napravam, ne preseneča, da so zapustne stopnje za določene spletne strani tako visoke. Podjetje oziroma blagovna znamka ima tako zgolj nekaj sekund, da uporabnika s svojo odzivnostjo prepriča.

Mobilne naprave so…

35 % celotnega obiska. Kot že omenjeno zgoraj, uporaba mobilnih naprav narašča in nič ne kaže, da bi se rast v prihodnjih letih kaj upočasnjevala. Kar tretjina vsega obiska torej prihaja iz mobilnih naprav, v prihodnjih letih pa se bo ta delež najverjetneje samo še povečeval. Še vedno mislite, da mobilno oglaševanje ne potrebuje posebne strategije in pozornosti?

Mobilne naprave za spletno nakupovanje

Čeprav na prvo žogo nemara ne bi uganili, pa uporabniki mobilne naprave v veliki meri uporabljajo tudi za opravljanje spletnih nakupov. V samo enem letu se je tako število transakcij, opravljenih z uporabo mobilnikov, povečalo za kar 120 %. Pri tem je zgovoren podatek tudi ta, da se podvojila tudi sama vrednost transakcij. Vrednost košaric preko mobilnikov je sicer povprečno gledano še vedno nekoliko nižja, pa to ne vliva na vrednost trga mobilnih nakupov pri nas, ki mesečno že preseže 10.000.000 evrov.

Za dostop do spleta uporabljajo samo mobilnik

Nekateri za dostopanje do svetovnega spleta uporabljajo izključno mobilnik – takih je kar 10 % Slovencev. Oglaševalci se torej nikakor več ne smejo zanašati na to, da jih bo uporabnik že našel nekje, pa tudi, če nas na mobilniku ne najde. Vse več pozornosti bo tako potrebno namenjati ravno temu, da nas na mobilni napravi večina 100 % najde.

Največji dele novih uporabnikov

Mobilne naprave oglaševalcem omogočajo, da dostopajo tudi do največjega števila novih kupcev oziroma uporabnikov. Delež novih uporabnikov, ki so na neko spletno stran tako prišli preko mobilne naprave, znaša kar 40 %, kar je kar 7 % več, kot ta delež znaša za namizne naprave. Mobilno oglaševanje je torej izjemnega pomena, če želi blagovna znamka ali podjetje doseči nove uporabnike.

Prepoznavnost blagovne znamke na mobilnih napravah

Prepoznavnost je na mobilnikih toliko bolj pomembna. Iz prepoznavnosti sledi direktni obisk spletne strani – in ta na mobilnih napravah predstavlja kar 21 % vsega obiska. Glede na to, da strokovnjaki opozarjajo, da bodo mobilne naprave v prihodnosti še v večji meri nadomeščale vlogo televizije, najbrž hitro postane jasno, kaj to pomeni za prepoznavnost blagovnih znamk.

Kar 55 % celotnega mobilnega prometa pri nas predstavlja…

Ljubljana. To pomeni, tako dnevne turiste, kakor stalne prebivalce tega kraja, študente, delavce, ki tu hodijo v službo, itd. Ljubljana torej zaenkrat pomeni center mobilnega oglaševanja in prometa pri nas.

Kljub vsemu zapisanemu se še vedno zdi, da pri nas razvoj in spremembe na področju mobilnega oglaševanja nekoliko zamujajo. Upajmo, da bomo čim hitreje dohiteli svetovne trende.

Morda vas zanima tudi remarketing? Preverite v prispevku!

© 27. 07. 2017 - turkish-embassy. Oglaševanje.