5 dejstev, ki jih morate poznati pred registracijo domene
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!
  1. POMEN REGISTRACIJE Prvi trik je zagotovo ta, da razumete postopek registracije domene. Spletna stran je kot dom, ime domene je kot naslov, registrirati domeno pa pomeni, da je domena resnično vaša in je kot kakšen vpis v zemljiško knjigo.

2. STROŠEK REGISTRACIJE Je mogoče domeno registrirati zastonj? Če bi radi vzpostavili svoj blog ali naredili spletno stran je morda bolje registrirati domeno na kakšni od zastonjskih platform. Običajen strošek registracije je okoli 15 eur letno in za gostovanje spletne strani še okoli 8 eur letno. Če šele pričenjate razvijati svojo podobo na medmrežju je to lahko kar velik strošek. Kje lahko brezplačno registrirate domeno? Preverite na spletu, ponudnikov brezplačne registracije je kar nekaj, tako domačih kot tujih. Kje je trik? Nekje seveda mora biti trik. Trik je v tem, da je potrebno vseeno zakupiti pri njih gostovanje, pri čemer nekateri ponudijo brezplačno registracijo.

3. VERODOSTOJNOST Registrirana domena v kombinaciji s premišljeno izbranim imenom domene sami domeni dvigne verodostojnost in doda videz profesionalnosti. Domene, ki niso registrirane in ki gostujejo na brezplačnih platformah potencialne stranke kvečjemu odganjajo, saj ne delujejo kredibilno, trdijo pri Forbesu.

4. IME DOMENE V prvem četrtletju leta 2018 je bilo na dan registriranih po 44.000 novih domen, v Sloveniji pa je trenutno registriranih skupno 129.784 .si domen. Po še enih podatkih pa je skoraj polovica (47%) vseh domen .com domen. Domena .com je tako na prvi pogled najboljša odločitev, saj je izredno razširjena. Po drugi strani pa so nekateri mnenja, da je pri prodoru na tuje trge olje uporabiti nacionalne domenske končnice. Tako bi za evropski trg na primer uporabili končnico .eu, ali pa za prodor na hrvaški trg končnico .hr. Dober trik pa je ta, da si kupite najprej domensko končnico .com, ko se odločite razširiti posel še drugam, pa zakupite še nacionalne ali kakšne druge končnice, ki jih povežete s končnico .com. Tako bodo uporabniki še vedno našli vašo spletno stran, ne glede na to, kaj vpišejo v brskalnik.

5. UPOŠTEVAJTE FAKTOR ČLOVEŠKIH NAPAK Upoštevajte, da smo ljudje zmotljivi in da se lahko ljudje zmotijo, ko iščejo vašo spletno stran ali temo oz. produkt vezan na to, kar vi prodajate. Na to lahko vpliva vaše ime, morda je takšno, da se ga z lahkoto narobe zapiše. Zato, svetujejo nekateri, je že na začetku dobro zakupiti te različice zapisa vaše spletne strani. Seveda se bo s tem vaš strošek povečal. Na vas je, da se odločite ali je vredno. Vsekakor razmišljajte dolgoročno, kam greste, kje želite biti s svojo spletno stranjo čez 5 ali 10 let.

Če boste v prihodnje odpirali spletno trgovino, preverite še kakšne so specifike odpiranja le-te in kaj je pomembno v tem procesu.

© 01. 05. 2024 - turkish-embassy. Optimizacija spletnih strani.